Tuesday, August 9, 2011

shittttt (!) watFUCK tuk kau

hoi hoi orang disana , orang disini nak bagi tahu yee aku tak suke orang tanya soalan babi mcm nie kat aku ---> kenapa kau tindik telinga lbeh dri 1 ? kenapa kau tindik hidung ? kenapa kau tindik kening ? ehh sial suke hati aku lah nak buat macam mana pun ni badan aku lah babi , kau ke yg rasa sakit bila aku tindik ? tak kan , so kau duk diam-2 and pergi fuck sama kau ! haih , menyampah betul dengan korang , awak , kau ! jangan nak jugde aku lah , jaga diri sendiri oke , lebih bagus dripada kau duk sebuk jaga hal tepi kain orang ape kejadah nya , kau dapat ape babi , dapat mas ? dapt pahala ? dapat duit ? tak kan , kau dapat NERAKA JAHANAM adelah wee . siall lah puihh ~ cakap aku berbagai itu ini lah , tk tngok kaa perngai sendiri mcm mana , blik skola depan pintu haa amik kau bukak tudung berbagai sume , ade yg rmbut warna warni lagi tuh , lebih teruk lagi dari aku . hahah , aku tngok senyum jelah wee :)
haih , bulan-2 puasa mcm nie kau buat hal pulak dngn aku , jngn nak tunjuk baik bila bulan puasa je bodoe , tak kemana pahala yg kau dpt tuh , separuh je kau dpt , tak full pun kalo cmtuh perangai kau ! boleh belahh lahh wee , menyampah tngok muka2 budak2 mcm niee -..-
kalau aku dah pijak kau halus-halus baru tahu , huh !
fucker mucker lah kau manusia yang tiada adab , kau jangn tunjuk bagus depan aku boleh ? kau pikir kau hot sngt lah buat muka mcm tuh !
eh , piii daaaa ~ hohohoho :P